Search
Close this search box.

دو گوشی دیگر از نوکیا آپدیت اندروید 14 را دریافت می‌کنند

ارشادی
اشتراک‌گذاری در:
گوشی های جدی اچ ام دی گلوبال برند نوکیا

HMD Global در آپدیت‌های اندروید 14 بسیار خسیس بوده است. در حالی که بسیاری از سازندگان گوشی ده‌ها محصول خود را به اندروید 14 به‌روزرسانی کرده‌اند، HMD تنها یک مورد به‌روزرسانی کرده است، نوکیا G42 5G.

با وجود این واقعیت که شرکت فنلاندی قول داده بود اندروید 14 را به یک گوشی دیگر ارائه کند، نوکیا XR20 5G، HMD Global اکنون این به‌روز رسانی را برای دو گوشی دیگر نوکیا X30 و نوکیا G60 ارائه می‌کند.

بیشتر بخوانید: 9 گوشی هوشمند HMD با برند جایگزین Nokia روانه بازار خواهند شد

افرادی که در NPU هستند در مورد به‌روزرسانی‌های اندروید 14 که اکنون راه خود را به هر دو تلفن در تایوان باز کرده‌اند، مطلع شده‌اند. به‌نظر می‌رسد هر دو به‌روز رسانی شامل وصله امنیتی فوریه، علاوه بر همه چیزهایی که اندروید 14 به‌طور معمول به ارمغان می‌آورد، باشد.

در مورد آن، HMD Global در مورد تغییراتی که در به‌روزرسانی‌های خود اضافه کرده است، به‌غیر از تغییراتی که با اندروید 14 ارائه می‌شوند، چیزی نگفته است، بنابراین حدس شما به اندازه ما خوب است.

اگر نوکیا X30 و نوکیا G60 را اضافه کنیم، HMD Global تنها به‌روزرسانی‌های اندروید 14 را برای سه گوشی هوشمند ارائه کرده است که با توجه به اینکه واقعاً مجموعه گوشی‌های این شرکت چقدر بزرگ است، بسیار کم است.

امیدواریم در آینده‌ای نه‌چندان دور، گوشی‌های بیشتری با برند نوکیا اندروید 14 باشند، اگرچه انتظارات ما بسیار کم است زیرا HMD قبلاً اعلام کرده است که دیگر گوشی‌های نوکیا را عرضه نخواهد کرد و شروع به ساخت دستگاه‌های مارک خود خواهد کرد.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *