،

مدیرعامل «علی بابا» درباره هوش مصنوعی به کارمندان هشدار داد

ارشادی
اشتراک‌گذاری در:
هشدار هوش مصنوعی علی‌بابا

شرکت‌های فناوری چینی مانند علی‌بابا نسخه‌های خود را از مدل‌های زبان بزرگ (LLM) – فناوری زیربنایی چت‌بات‌های هوش مصنوعی – عرضه کرده‌اند. ادی وو، مدیرعامل جدید، به کارمندان گفت، این شرکت قصد دارد «با اولویت کاربر» و «هوش‌محور» باشد.
طبق گزارش CNBC، وو اولویت‌های استراتژیک غول فناوری چینی را مشخص کرده است. Wu، که اخیراً این سمتِ بالا رتبه را از دانیل ژانگ گرفته است، گفت که این شرکت باید «نگرش راه‌اندازی را اتخاذ کند».

وو افزود که کسب و کار علی بابا باید «به‌دنبال بازترین و مشارکتی‌ترین روابط» باشد، حتی با رقبا.

او هشدار داد: «اگر ما با تغییرات دوران هوش مصنوعی همراه نباشیم، آواره خواهیم شد».

Alibaba Cloud و LLM

Alibaba Cloud دارای LLM خود به نام Tongyi Qianwen است که اوایل امسال منتشر کرد. دارای قابلیت‌های زبان چینی و انگلیسی است و در ابتدا روی DingTalk که نرم‌افزار ارتباطی محل کار علی‌بابا است، مستقر می‌شود. LLM همچنین توسط Tmall Genie، ارائه‌دهنده لوازم خانگی هوشمند، مستقر خواهد شد.
دانیل ژانگ، مدیر اجرایی وقت، گفت: «ما در نقطه‌ای از فناوری هستیم که توسط هوش مصنوعی و محاسبات ابری هدایت می‌شود، و کسب‌وکارها در همه بخش‌ها شروع به پذیرش تحولات هوشمندی کرده‌اند تا در بازی جلوتر بمانند.»
این شرکت گفت که مدل جدید هوش مصنوعی در سراسر مشاغل مختلف علی بابا برای بهبود تجربه کاربر در آینده نزدیک یکپارچه خواهد شد.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *