همانطور که میدانیم توییتر در حدود 9 ماه گذشته شاهد تغییرات متعددی بوده است. از زمانی که ایلان ماسک به دفتر مرکزی توییتر در سانفرانسیسکو وارد شد، سفری نسبتاً پر حادثه داشته است. ماسک تغییرات گستردهای ایجاد کرد، اما هیچیک بزرگتر از تغییر نام تجاری آن به X نیست.
لیندا یاکارینو در یک سری توییت گفت که توییتر تأثیرگذاری زیادی در دنیای پلتفرمها داشته و اکنون فرصت دیگری برای توسعه بیشتر را یافته است. «این یک مساله استثنایی نادر است – در زندگی یا در تجارت – که شما فرصتی دوباره برای ایجاد یک تغییر بزرگ دیگر داشته باشید. توییتر تاثیر زیادی گذاشت و نحوه ارتباط ما را تغییر داد.»
او همچنین اشاره کرد که X در مورد چه چیزی خواهد بود. «X فراتر خواهد رفت و میدان جهانی خود را متحول خواهد کرد. با X وضعیت آینده تعامل نامحدود است – با محوریت صوتی، تصویری، پیامرسانی، پرداختها/بانکداری – ایجاد یک بازار جهانی برای ایدهها، کالاها، خدمات و فرصتها».
مدیر عامل جدید توییتر همچنین اشاره کرد که هوش مصنوعی نیز نقشی کلیدی در X ایفا خواهد کرد. «با استفاده از هوش مصنوعی، X همه ما را به روشهای جدیدی که تصور میکنیم به هم متصل میکند. برای سالها، طرفداران و منتقدان به طور یکسان توییتر را به رویاهای بزرگتر، نوآوری سریعتر و بهکارگیری پتانسیل عالی ما سوق دادهاند. X این کار را بیشتر را انجام خواهد داد.»
اپلیکیشنِ «همه چیز»
یاکارینو در توییت های خود همچنین اشاره کرد که چرخش به سمت X در هشت ماه گذشته اتفاق افتاده است. ما قبلاً شاهد شکلگیری X در طی 8 ماه گذشته از طریق راهاندازی سریع ویژگیهایمان بودهایم، اما تازه در حال شروع هستیم. مطلقاً هیچ محدودیتی برای این تحول وجود ندارد. X پلتفرمی خواهد بود که میتواند همه چیز را ارائه دهد.»
یاکارینو همچنین گفت که همراه با ماسک «منتظر همکاری با تیمهای ما و تک تک شرکای ما برای آوردن X به جهان است.»