،

مایکروسافت شروع به ارائه پشتیبانی Bing برای کروم و سافاری کرد

ارشادی
اشتراک‌گذاری در:
مایکروسافت شروع به ارائه پشتیبانی Bing برای کروم و سافاری کرد

چند هفته پیش، گزارش‌هایی مبنی بر کار مایکروسافت بر روی افزودن پشتیبانی از هوش مصنوعی Bing به مرورگرهای کروم و سافاری منتشر شد. عرضه بالاخره آغاز شد و طبق گزارش Windows Latest، کاربران کروم و سافاری اکنون می‌توانند به هوش مصنوعی جدید Bing دسترسی داشته باشند.

بر اساس این گزارش، مایکروسافت همچنین شروع به اطلاع رسانی به کاربران در ویندوز 11 و ویندوز 10 کرده است که اکنون می‌توانند از Bing.com در کروم استفاده کنند. علاوه بر این، این شرکت همچنین در حال آزمایش یک تم تیره بومی برای Bing AI است.

شایان ذکر است که پشتیبانی از هوش مصنوعی Bing برای کروم و سافاری به صورت مرحله‌ای در حال ارائه است و انتظار می‌رود تا چند هفته دیگر در دسترس همه کاربران قرار گیرد.

مایکروسافت با پشتیبانی از Bing AI برای کروم و سافاری قصد دارد پایگاه کاربران موتور جستجوی خود و همچنین ویژگی جدید Chat را افزایش دهد. مایکروسافت در اوایل سال جاری هوش مصنوعی Bing AI را با رابط کاربری بازطراحی شده، ویژگی‌های به روز شده و اطلاعات بصری‌تر راه اندازی کرد و از فوریه برای کاربران ویندوز و مایکروسافت اج در دسترس بوده است.
با این حال، پایگاه کاربری Edge بسیار محدود است و این حرکت به احتمال زیاد به نفع مایکروسافت در گسترش دامنه خود خواهد بود.

حالت شب (Dark mode) به زودی به بینگ می‌آید

مایکروسافت همچنین در حال آزمایش یک حالت تاریک بومی برای Bing.com است. این ویژگی در کروم و سافاری نیز فعال است و کاربرانی که دسترسی دارند اکنون می‌توانند از Bing با تم تیره استفاده کنند. اما، یک‌بار دیگر در مرحله آزمایش AB است و ممکن است برای فردی در دسترس باشد یا نباشد.
علاوه بر این، مایکروسافت در حال آزمایش «بدون جستجو» در Bing است، با پشتیبانی «بدون جستجو»، Bing بیشتر به یک مدل هوش مصنوعی تبدیل می‌شود تا یک مدل موتور جستجو. این بیشتر شبیه ChatGPT خواهد شد و پاسخ‌هایی را بر اساس قابلیت‌های هوش مصنوعی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *