اپلیکیشن پخش ویدیوی TikTok میگوید با داغ شدن رقابت بین غولهای رسانههای اجتماعی، پستهای متنی را به پلتفرم خود اضافه خواهد کرد. این پلتفرم میگوید این ویژگی جدید به کاربران «راه دیگری برای بیان خود» میدهد.
اوایل این ماه، TikTok یک سرویس پخش موسیقی جدید مثل پلتفرمهای رقیب مانند Spotify و Apple Music راهاندازی کرد. در حالیکه روز دوشنبه، توییتر ایلان ماسک لوگوی معروف پرنده آبی خود را کنار گذاشت و به X سیاه و سفید تبدیل شد، اکنون TikTok نیز سه گزینه در برنامه ارائه میدهد: ارسال عکس، فیلم و متن. آنها همچنین میتوانند با افزودن صدا، مکان یا همصدایی، که واکنشهای ویدیویی به پستهای سایر کاربران TikTok هستند، پستها را سفارشی کنند. TikTok گفت: «این ویژگیها باعث میشود که پستهای متنی کاربران مانند هر پست ویدیویی یا عکسی پویا و تعاملی باشد».
در سال 2021، TikTok به محبوبترین مقصد آنلاین جهان تبدیل شد، زیرا بیشترین جستجو را در غول موتور جستجوی ایالات متحده، گوگل داشت. در آن سال، این اپلیکیشن همچنین اعلام کرد که بیش از یک میلیارد کاربر فعال در سراسر جهان دارد.
رقابت بین شرکتهای رسانههای اجتماعی رقیب، مانند اینستاگرام متا و X، پلتفرم توییتر در هفتههای اخیر داغ شده است. این ماه، پلتفرم Threads جدید متا در فروشگاههای اپلیکیشنهای اپل و اندروید در بیش از 100 کشور، ، فعال شد.
در نهایت تیکتاک بهعنوان یک پلتفرم اجتماعی قدیمی، تصمیم به اضافه کردنِ امکاناتی کرد تا در این رقابت، حرفی برای گفتن داشته باشد.