5 فناوری که هتل‌ها باید در سال 2024 با آن سازگار شوند

ارشادی
اشتراک‌گذاری در:
تکنولوژی هایی که هتل های پیشرفته باید با آن سازگار شوند

استقبال از فناوری مدرن می‌تواند درآمد ایجاد کند، تجربه مهمان را بیش از حد شخصی کند و تجارت هتل‌ها را در سال آینده افزایش دهد.

در سال 2024، صاحبان هتل‌ها و اپراتورها باید از فناوری مدرن و انعطاف‌پذیر برای گسترش فرصت‌های درآمد، شخصی سازی تجربیات مهمانان و توسعه کسب و کار خود استفاده کنند. در این مقاله، فناوری‌های کلیدی را که هتل‌ها باید برای ارتقای خدمات و بهبود عملکردشان در سال آینده اتخاذ کنند، بررسی می‌کنیم.

1- Cloud PMS مدرن با فروش مبتنی بر ویژگی: باز کردن قفل شخصی‌سازی مهمان و افزایش درآمد

پلتفرم‌های مدرنProperty Management System) PMS) با قابلیت‌های فروش مبتنی بر ویژگی (ABS) آماده هستند تا نحوه سفارشی‌سازی هتل‌ها را متحول کنند. میهمانان می‌توانند اقامت خود را به‌صورت پویا با انتخاب ویژگی‌هایی مانند انواع تخت، امکانات رفاهی، یا اجزای زمانی مانند ورود زودهنگام یا خروج دیرهنگام تنظیم کنند. ABS این انعطاف‌پذیری را بیشتر گسترش می‌دهد و به مهمانان اجازه می‌دهد تا اتاق‌هایی با ویژگی‌های خاص، مانند بالکن، نمای شهر یا نزدیک بودن به آسانسور را با قیمت مناسب از پیش محاسبه‌شده به‌طور خودکار خریداری کنند. مطالعه‌ای توسط Stayntouch و مرکز هتلداری NYU Tisch نشان داد که بیش از 60٪ از مسافران ایالات متحده برای سفارشی کردن اقامت خود از طریق خرید مبتنی بر ویژگی یا ویژگی ارزش قائل بودند و 78٪ علاقه خود را به ویژگی‌های سفارشی نشان دادند. این بیش از حد شخصی‌سازی می‌تواند رضایت مشتری را به میزان قابل توجهی افزایش دهد و درآمد را از طریق فرصت‌های افزایش فروش افزایش دهد. علاوه بر این، این مطالعه نشان داد که 63 درصد از پاسخ دهندگانی که بیش از 251 دلار در هر شب برای اتاق های هتل ممتاز خرج می‌کنند و 48 درصد که 151 تا 250 دلار در هر شب خرج می‌کنند، مایلند برای سفارشی کردن اقامت خود با خرید مبتنی بر ویژگی، هزینه بیشتری بپردازند.

2- فن‌آوری‌های تلفن همراه و سلف سرویس: بازتعریف تعاملات مهمان

فن‌آوری‌های تلفن همراه و سلف‌سرویس راه‌حلی خوش‌آمد برای صنعتی فراهم می‌کنند که با کمبود مداوم نیروی کار و گردش مالی بالا مواجه است. «حود چک کردن» سیار و کیوسک به مهمانان این امکان را می‌دهد تا در کمتر از یک دقیقه اتاق‌های خود را به‌طور مؤثر بررسی کنند و فشار را بر روی کارکنان میز جلو که اغلب بیش از حد کار می‌کنند کاهش می‌دهد. هتل‌ها می‌توانند با ادغام یک PMS مدرن با پیام‌رسانی مهمان موبایل مجهز به هوش مصنوعی برای ارائه پاسخ‌های فوری به سؤالات و درخواست‌ها، این تجربه اول از تلفن همراه را در طول اقامت مهمانان به‌طور یکپارچه گسترش دهند. علاوه بر این، یک سیستم تلفن همراه (POS) با ارائه یک تجربه ناهار خوری شخصی و راحت، تجربه مهمان را افزایش می‌دهد. همانند ABS، فناوری‌های تلفن همراه و سلف‌سرویس به‌عنوان یک پلتفرم ایده‌آل برای افزایش درآمد جانبی با ارائه خودکار ارتقاء هدفمند و پیشنهادات رفاهی مستقیماً به تلفن هوشمند در دستان مهمان عمل می‌کنند.

3- پرداخت‌های دیجیتال: یک تجربه تراکنش ایمن و راحت

اتخاذ یک سرویس پرداخت تجاری یکپارچه، پردازش پرداخت را هم برای هتل‌ها و هم برای مهمانان ساده می‌کند. یک سیستم یکپارچه مراحل تسهیل پرداخت را تحت یک ارائه‌دهنده واحد تجمیع می‌کند، حل و فصل بازپرداخت وجه را تسهیل می‌کند، از رعایت مقررات حفاظت از داده‌ها اطمینان می‌دهد و از مهمانان در برابر حملات سایبری محافظت می‌کند. سیستم‌های پرداخت یکپارچه، با استفاده از توکن‌سازی و تحرک دیجیتال، درآمد هتل را با کاهش اصطکاک پرداخت و ارائه داده‌های بی‌درنگ برای بینش ارزشمند مشتری افزایش می‌دهند.

4- اینترنت اشیا (IoT): مقیاس‌پذیری با خدمات، کارایی و پایداری بالا

اینترنت اشیا (IoT) آماده است تا تجربه مهمان را به میزان قابل توجهی افزایش دهد، که منجر به افزایش رضایت مشتری، افزایش وفاداری و در نهایت رزروهای تکراری بیشتر می‌شود. دستگاه‌های مجهز به اینترنت اشیا، از کنترل‌های اتاق هوشمند گرفته تا اتوماسیون خدمات شخصی‌شده، اقامتی فراگیر را تسهیل می‌کنند که مهمانان می‌توانند فوراً از طریق تلفن‌های هوشمند خود آن را سفارشی کنند. علاوه بر این، اینترنت اشیا تعداد زیادی از داده‌های ترجیحی مهمان را فراهم می‌کند که هتل‌ها می‌توانند از آن‌ها برای ارائه خدمات مناسب‌تر استفاده کنند، وفاداری مهمانان را تقویت می‌کنند و شانس رزرو مجدد را افزایش می‌دهند. با بهره‌گیری از قابلیت‌های بهم پیوسته اینترنت اشیا، هتل‌ها موقعیت خود را برای توسعه کسب و کار خود با ارائه تجربیات به یاد ماندنی و پیوسته لذت‌بخش برای مهمانان فراهم می‌کنند. علاوه بر این، استفاده از فناوری داخل اتاق برای کنترل دما و برق می‌تواند هزینه‌ها و میزان مصرف انرژی را برای هتل‌ها به میزان قابل توجهی کاهش دهد و تا حد زیادی آنها را قادر می‌سازد تا پایدارتر و مقرون به‌صرفه باشند.

5- مدیریت درآمد پیشرفته: تصمیم‌گیری مبتنی بر داده

در چشم‌انداز مهمان‌نوازی در حال تحول، تصمیم گیری مبتنی بر داده برای هتل‌ها برای به حداکثر رساندن درآمد بسیار مهم است. سیستم‌های مدیریت درآمد پیشرفته در سال 2024 از الگوریتم‌های یادگیری ماشینی برای تجزیه و تحلیل روندهای بازار، قیمت‌گذاری رقبا و رفتار مهمان استفاده می‌کنند. این فناوری به هتل‌ها این امکان را می‌دهد که به‌صورت پویا نرخ اتاق‌ها را تنظیم کنند، موجودی را بهینه کنند و تبلیغات هدفمند را در زمان واقعی اجرا کنند. با استفاده از قدرت تجزیه و تحلیل داده‌ها، هتل‌ها می‌توانند استراتژی‌های قیمت‌گذاری را برای نوسانات تقاضا تنظیم کنند و در نهایت درآمد و سودآوری را به حداکثر برسانند. با پیاده‌سازی ابزارهای پیشرفته مدیریت درآمد، هتل‌ها می‌توانند سریعتر خود را با تغییرات بازار تطبیق دهند و از رقابت در چشم‌انداز پویای مهمان‌نوازی اطمینان حاصل کنند.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *